Naam:
448
Video’s:

Over mij

Hoi!

Ik ben Tim, 28, geboren en getogen Zeeuw. Op mijn 18e ben ik naar Amsterdam verhuisd om filosofie te studeren.

Voordat ik ga solliciteren en mijn droombaan najaag, wilde ik nog één keer een lange, verre mooie reis maken. Dat is deze trip geworden! Ik ben van plan minimaal 1x per week een kleine update te geven. Heb je vragen, opmerkingen of leuke comments n.a.v. mijn reisverslagen, post ze!

Veel leesplezier op mijn reisblog!

Over mijn reis

Heen en terug - 12 weken, of toch langer?
1 november, om 7:25 vertrek ik vanuit Amsterdam, om via Madrid naar Buenos Aires te vliegen. Om 20.00 lokale tijd arriveer ik, deo volente, in Buenos Aires. Dan kan het feest beginnen!

De terugvlucht staat geboekt op 28 januari, vanuit Lima. In prinzipe heb ik dus drie maanden de tijd om zoveel mogelijk te zien. Gelukkig kan ik de vlucht voor een klein bedrag omboeken naar een latere datum. Als ik het genoeg naar mijn zin heb en de geldput nog niet opgedroogd is, ben ik van plan langer te blijven.

De planning, eerste 3 weken.
De eerste drie weken ga ik een Spaanse taalcursus volgen. 4 uur per dag Spaanse les en vervolgens... tjah, uitvinden wat Buenos Aires te bieden heeft.

Om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk Spaans leer, woon ik de eerste drie weken ook bij een Argentijnse familie. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik hoop dat ik mezelf snel aanpas, snel een woordje Spaans spreek en ook een mooie inkijk krijg in het echte Argentijnse leven. Als backpacker zie je een land toch vaak op een andere manier.

En daarna?
Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee. Ik heb een aantal dingen die ik graag wil zien, maar ik laat het afhangen van het moment waar ik ook echt naar toe gaan op welk tijdstip. Wat ik in ieder geval graag wil zien:

Als ik genoeg tijd heb wil ik ook nog Ecuador aandoen. Zoals het er nu voor staat, is het realistisch gezien wel erg krap om ook daar nog tijd voor te vinden.

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Servië, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.